Årets julegave

Overrask mor, svigerfar eller din fetter med årets beste julegave – et års abonnement på Skippo SMART!

Våre gavekort er enkle å kjøpe og leveres digitalt. Velg en dato for når gaven skal sendes via e-post, eller skriv ut gavekortet og gi det personlig.

FAQ

Hvordan løser jeg inn gavekortet mitt?

Alle Skippos gavekort leveres digitalt via e-post. De inneholder en kode, for eksempel: XJSHFKS, som kan løses inn på nett. Følg instruksjonene nedenfor for å aktivere abonnementet ditt.

Slik gjør du:

  1. Gå til https://www.skippo.no/navigasjonspakke
  2. Klikk på Aktiver SMART.
  3. Logg inn. Hvis du ikke allerede har en konto, må du opprette en.
  4. Fullfør kjøpet med koden du har mottatt i e-posten fra oss.
  5. Last ned appen via App Store eller Google Play.
  6. Logg inn med kontoen din, og begynn å navigere.

Kan jeg gi et gavekort til noen som allerede har et abonnement hos Skippo?

Ja! Mottakeren må la sitt nåværende abonnement utløpe eller si det opp før de kan løse inn gaven (dessverre fungerer ikke gavekort i appbutikkene, kun på nettet). De har derfor 24 måneder til å bruke gavekortet.

Er det en utløpsdato på gavekortet?

Ja, mottakeren har 24 måneder på seg til å løse inn abonnementet fra det tidspunktet de mottar gaven. Når gavekortet er løst inn, gjelder koden for det abonnementet som er gitt. Hvis du gir bort et årsabonnement, starter året når mottakeren løser det inn.

Hvorfor må mottakeren oppgi sine kortopplysninger?

Mottakeren blir ikke belastet noe i det første året av abonnementet. Siden våre abonnementer fornyes automatisk hvis de ikke avsluttes før fornyelsesdatoen, må vi samle inn betalingsinformasjon på forhånd. Mottakeren vil motta en påminnelse om fornyelsen i god tid og kan når som helst si opp abonnementet før fornyelsesdatoen, hvis ønskelig.

Kan jeg kjøpe et fysisk gavekort?

Hvis du ikke ønsker at gaven din skal leveres via e-post, har du muligheten til å skrive den ut i stedet. Da kan du overrekke gaven personlig eller sende den i posten. PDF-filen vil inneholde all informasjon mottakeren trenger for å løse den inn.

Gavekortet jeg kjøpte, ble aldri sendt til mottakeren?

Vi hjelper deg! Send forespørselen din til vår support, så vil kundeserviceteamet vårt hjelpe deg videre.